четвер, 5 січня 2023 р.

Літературні читання: «Поезія із-за грат: Василь Стус»

 

#85 років письменнику
«Або світ прийме мене таким, як я є, як мене народила мати, -
Або вб’є, знищить мене. Але я – не поступлюся!
І з кожної миті своєї, з кожного почуття й думки зроблю свій портрет, тобто портрет цілого світу…» (Василь Стус)
Василь Стус – письменник, правозахисник, борець…Він став символом Українського Опору другої половини ХХ століття, одним із тих, хто вів непримиренну боротьбу за українську державність та національну ідею!
Навіть у найтяжчі хвилини життя Василь Стус твердо вірив, що вернеться до народу своїм словом, що народ його почує. І його поезія залунала в Україні, її почули, в неї вслухаються…

Немає коментарів:

Дописати коментар

Година спілкування «Життя без обмежень, коли бібліотека поруч»! (в рамках проекту "Бібліотека обличчям до людей")

Наближається одне з найбільших християнських свят – Великдень. Всі ми чекаємо цей день з великими надіями та сподіваннями, що нарешті нас...