четвер, 12 січня 2023 р.

#деньнародженняписьменника



 Джек Лондон(12.01.1876 - 1916)

Незабутні вислови письменника:
«Істинне призначення людини – жити, а не існувати…»
«Я повинен раз і назавжди запам’ятати, що кожна людина гідна поваги, якщо тільки вона не вважає себе кращою за інших.»
«Зрештою людині дано всього одне життя – чому не прожити його як слід?»
«Я скоріше був би попелом, ніж пилом! Я скоріше, щоб моя іскра вигоріла блискучим полум’ям, ніж її задушила суха гниль. Я скоріше був би чудовим метеором, кожен атом мене у чудовому світінні, ніж сонним і постійна планета. Я не буду витрачати свої дні, намагаючись продовжити їх. Я використаю свій час»
«Краса – абсолютна. Людське життя, все життя підкоряється красі. Краса вже існувала у Всесвіті до людини. Краса залишиться у Всесвіті, коли людина загине, але не навпаки. Краса не залежить від нікчемної людини, що борсається в болоті.»

Немає коментарів:

Дописати коментар

Година спілкування «Життя без обмежень, коли бібліотека поруч»! (в рамках проекту "Бібліотека обличчям до людей")

Наближається одне з найбільших християнських свят – Великдень. Всі ми чекаємо цей день з великими надіями та сподіваннями, що нарешті нас...