четвер, 25 лютого 2021 р.

110 років «ЛІСОВІЙ ПІСНІ» Лесі Українки.


 «Лісова пісня» — справжній літературний шедевр, віршована п'єса в трьох діях  видатної вітчизняної поетеси Лесі Українки. Її творчість є великим скарбом не тільки української, а й усієї світової культури. Твір написаний в 1911 році у місті Кутаїсі і є одним з перших прообразів фентезі в українській літературі.

«Писала я її дуже недовго, 10–12 днів, і не писати ніяк не могла, бо такий уже був непереможний настрій, але після неї я була хвора і досить довго «приходила до пам'яті»… Далі я заходилася її переписувати, ніяк не сподіваючись, що се забере далеко більше часу, ніж саме писання, – от тільки вчора скінчила сю мороку, і тепер чогось мені шия і плечі болять, наче я мішки носила…»

 За словами М. Стельмаха, «колискою самобутньої поезії й драматургії Лесі Українки були зелені низинні ліси Волині, розвоєм її поезії і драматургії стала вся наша планета сподівань, бо до верхів'я людського духу сягнуло нетлінне слово творця!» Драма-феєрія «Лісова пісня» – це гімн природі та коханню, чистоті і красі… Лісова Мавка, яка є втіленням усіх прекрасних рис і почуттів людини, закохується у простого сільського хлопця Лукаша. Він теж обожнює її, незважаючи на те, що вона – істота лісова, і до його реального світу не має жодного стосунку… Письменниця майстерно втілила у її образі  власні мрії про кохання та вірність.

 Твір залишається актуальним та популярним і зараз. Прочитавши його, неможливо залишитися байдужим. Він пробуджує в нас найкращі почуття, мрії та сподівання. Спробуймо сприйняти Лесю Українку такою, якою вона була насправді, пропустивши її твори через своє серце…



Немає коментарів:

Дописати коментар

Година спілкування «Життя без обмежень, коли бібліотека поруч»! (в рамках проекту "Бібліотека обличчям до людей")

Наближається одне з найбільших християнських свят – Великдень. Всі ми чекаємо цей день з великими надіями та сподіваннями, що нарешті нас...