середа, 9 червня 2021 р.

Василю Миколайовичу Шкляру – 70!

 Сила справжнього таланту.

  • «Ідеальна Україна - коли національна ідентичність візьме гору над манкуртством. Я цю Україну бачу, я її передчуваю, але дорога до неї непроста і неблизька.» В. Шкляр;
  • «Письменник – це ж насамперед стиль, це манера. Треба писати строго, чесно, відверто, зворушливо і викидати зайві слова.» В. Шкляр;
  • «Що таке націоналізм? Це своя мова, своя культура, свій власний простір. ..» В. Шкляр;
  • «Я все своє життя був у любові, а там, де любов перемагає – немає жалю…» В. Шкляр;
  • «В мене найвища посада в Україні – посада нормального чесного письменника. Це ні з чим не можна і порівняти.» В. Шкляр;
  • «Не лякайся того, що можеш побачити, бійся невидимого твоєму оку…» В. Шкляр «Характерник»;
  • «Стань блукачем, бродягою стань, та тільки не рабом домашнього мотлоху…» В.Шкляр «Тінь сови»;
  • «Мова наша зазнавала стільки ударів і заборон, та й сьогодні не може вільно дихати, але все одно вона – одна з найуживаніших у світі» В. Шкляр;
  • «Читач мій побачив того героя, поява якого вже назрівала в нашому суспільстві.» В. Шкляр «Чорний ворон»;
  • «Я вам чесно кажу, що ніколи не хотів бути депутатом. Я знаю, що депутатство – це смерть письменника.» В. Шкляр;
  • «Ті, що відразу з усім погоджуються, обіцяють, світять до тебе зубами, – ніколи ні чорта не зроблять. Скажуть: вибачайте, не вийшло…» В. Шкляр «Чорне сонце».

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар

Етно-мандрівка «Вишиванка - сакральна абетка українського народу»

    16 травня - День вишиванки. Носити вишиванку-означає носити у серці свою історію і культуру. Вишиванка-це не просто одяг, це символ н...