вівторок, 28 квітня 2020 р.

ОПИТУВАННЯ


ЖИВИЙ ДІАЛОГ З ПИСЬМЕННИКОМ
Бліц – опитування відомих людей м. Тернополя.

1.    Прізвище, ініціали.
Мацко Ірина Олександрівна
2.    Перша казка Вашого дитинства?
Не пам`ятаю, але, напевно, як і у всіх, першими казками були народні казки: «Ріпка», «Колобок», «Курочка ряба», а з ними і вся глибока мудрість, яку розумію аж тепер, у дорослому віці.
3.    Як рано (в якому віці) почали писати самі?
Писати художні твори почала ще у школі, тобто я завжди любила писати шкільні твори, які нам задавали, але у одинадцятому класі почала писати справжній роман. Він і далі лежить не дописаним. Так, щоб серйозно, то почала писати уже після народження дітей, десь у двадцять чотири роки.
4.    Книга, яку Ви зараз читаєте?
На читання зараз дуже мало часу, але маленькими кроками, сторінку за сторінкою читаю зараз «Формулу щастя» Мо Гавдат.
5.    До якого твору повертаєтеся неодноразово, що перечитуєте?
Колись було таке, що перечитувала кілька разів один твір, але це більшою мірою через те, що не було вже нових книжок для читання, адже перечитувала книжки  і у домашній бібліотечці і у місцевій бібліотеці, де проводила дуже багато часу.
6.    Що легше: писати (творити) чи читати?
Напевно, легше читати, бо це наповнює, але коли є багато того, про що хочеться розповісти, тоді мені легше виписати це все, одягнувши в образи чи створивши історію, щоб кожен, хто прочитає, зрозумів, що саме я хочу донести, щоб це зачепило.
7.    Що бракує сучасним бібліотекам? Який формат Ви би запропонували?
Бібліотеки зараз оновлені і сучасні. Можливо, більше державної підтримки для створення нових приміщень, креативних просторів із сучасним обладнанням, наповнення бібліотечного фонду.
8.    На Вашу думку, що переможе: книга у паперовому друці чи електронний варіант?
Думаю, мають право на існування обидва варіанти. Це як театр і кіно.
9.    Що порадите прочитати нашим читачам?
Радити не буду, бо й сама не дуже прислухаюся до таких порад. Потрібно відчути, що цікаво, яка тема зараз актуальна, на які запитання хочеться отримати відповідь. У кожного ж свої вподобання.
10.                      Над чим працюєте зараз?
Зараз є дуже багато напрямків і є над чим працювати, але не хочу передчасно розповідати про це. Коли закінчу, тоді можна буде говорити.

Бонус для наших читачів: уривок власних улюблених творів, віршів тощо.
Ліна Костенко – Між іншим
Коли я буду навіть сивою,

і життя моє піде мрякою,
а для тебе буду красивою,
а для когось, може, й ніякою.
А для когось лихою, впертою,
ще для когось відьмою, коброю.
А між іншим, якщо відверто,
то була я дурною і доброю.
Безборонною, несинхронною
ні з теоріями, ні з практиками.
і боліла в мене іронія
всіма ліктиками й галактиками.
І не знало міщанське кодло,
коли я захлиналась лихом,
що душа між люди виходила
забинтована білим сміхом.
І в житті, як на полі мінному,
я просила в цьому сторіччі
хоч би той магазинний мінімум:
— Люди, будьте взаємно ввічливі! —
і якби на те моя воля,
написала б я скрізь курсивами:
— Так багато на світі горя,
люди, будьте взаємно красивими!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Година спілкування «Життя без обмежень, коли бібліотека поруч»! (в рамках проекту "Бібліотека обличчям до людей")

Наближається одне з найбільших християнських свят – Великдень. Всі ми чекаємо цей день з великими надіями та сподіваннями, що нарешті нас...